ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 165 Kč
skladem
naše cena 1 950 Kč
skladem
naše cena 299 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Vážení zákazníci,
jsme rádi, že máte zájem o nákup cyklistických komponentů v našem internetovém obchodě. V této části naleznete informace, které jsou svou povahou zásadní pro uzavření obchodu mezi vámi, kupujícími a námi, internetovým obchodem Best Cycle s.r.o.

V naší nabídce naleznete zejména vysoce kvalitní cyklistické komponenty od renomovaných výrobců. Přesně víme, jaké díly prodáváme a jsme připraveni Vám k nim poskytnout dostatek důležitých informací o jejich vlastnostech, kompatibilitě a jejich záruční či pozáruční servis.

Pro lepší orientaci v obchodních podmínkách je pro Vás připraven tento přehled:

 

1. Informace o prodávajícím

PROVOZOVATEL

Provozovatelem online obchodu www.bestcycle.cz je:

Best Cycle s.r.o.
se sídlem : Dolní Krupá 42
Spisová značka:
IČO: 05883733
DIČ: CZ05883733
Email: bestcyclecz@gmail.com

KONTAKTNÍ ÚDAJE – PRODEJNA Chotěboř, PŘÍJEM ZBOŽÍ A REKLAMACE

Best Cycle s.r.o.
Krále Jana 276
583 01 Chotěboř
Mob: +420737014813

bestcyclecz@gmail.com


Bankovní spojení CZK 115-4239880247/0100 KB
Bankovní spojení Euro
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího, jejiž provozovatelem je společnosti Best Cycle s.r.o. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (spotřebitelů resp. kupujících).

 

2. Nabídka zboží a ceny

Naši nabídku upravujeme a aktualizujeme každý den. Všechny ceny zboží a částky nákladů na dopravu jsou konečné a včetně příslušné sazby DPH. Naše firma je plátce DPH.

Rádi bychom zdůraznili, že většina údajů na webech prodávajícího je převzata od výrobců a dodavatelů a i přes naši snahu o co nejvyšší přesnost může dojít v interpretaci k nepřesnostem nebo chybám, na které si tímto vyhrazujeme právo, a za které neneseme v žádném případě jakoukoliv odpovědnost.

Zboží je prezentováno v internetovém obchodě Best Cycle s.r.o  formou náhledů jednotlivých kategorií. Detail každého zboží obsahuje název, popis, obrázek a další doplňující technické informace o produktu. Odstíny barev fotografií produktů se mohou drobně lišit od barvy skutečného produktu vlivem nastavení monitorů jednotlivých návštěvníků. Best Cycle s.r.o  za tuto skutečnost neodpovídá. Obrázky u produktových variant mohou být pouze ilustrativní.

Po vybrání požadované varianty, případně barvy produktu tlačítkem PŘIDAT DO KOŠÍKU, umístíte vámi vybrané zboží do košíku. Při každém zobrazení košíku uvidíte produkt, počet vložených kusů a celkovou cenu zboží v košíku.

V košíku se Vám zobrazí náhledy zboží s počtem kusů, který lze upravit. V dalším kroku vyberte způsob dodání a platby. Třetím krokem je vyplnění fakturační a doručovacích údajů. Po vyplnění a kontrole dodacích údajů stačí jen potvrdit objednávku tlačítkem ODESLAT OBJEDNÁVKU. O úspěšném přijetí objednávky do systému budete informování automatickým mailem s rekapitulací Vaší objednávky.

 

3. Proces zpracování objendávky

Následuje fáze potvrzení Vaší objednávky naší firmou se sdělením dodacího termínu. Automaticky vygenerovaný email s potvrzením o přijetí objednávky je pouze reakcí na Vaši ofertu uzavřít obchod. Akceptace Vaší objednávky bude učiněna nejpozději následující pracovní den dalším emailem. V tento okamžik je objednávka kompletní a zavazuje obě strany s následky vyplývající z obecně právní problematiky právního úkonu.

Kupující odesláním objednávky souhlasí s našimi obchodními podmínkami a zároveň souhlasí s tím, aby prodávající Best Cycle s.r.o  zpracoval získaná data z objednávkového formuláře pro své potřeby, zejm. však pro vyřízení objednávky a odeslání zásilky.
U registrovaných zákazníků získáváme souhlas s tím, že si uvedené údaje může prodávající Best Cycle s.r.o  uložit do své zákaznické databáze a to na dobu neurčitou nebo do odvolání souhlasu se ze strany zákazníka.
Veškerá činnost související se zpracováním osobních údajů zcela naplňuje podmínky dané legislativou, a to zák. 101/2000 Sb., a to zejm. § 5 odst. 2 písm. B) a odst. 6.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Každá objednávka má své orig. číslo, které prosím používejte při komunikaci s prodávajícím.
Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

V určitých případech si prodávající vyhrazuje právo pro neuzavření kupní smlouvy. Jde zejména o tyto případy:

Vyprodání zboží v době mezi pravidelnými aktualizacemi skladových zásob na internetovém obchodě. 

Nemožnost dodání zboží z důvodu jeho odcizení či poškození. 

Zjištění zjevné chyby v ceně zboží, tedy zjištění značného rozdílu mezi cenou obvyklou a cenou uvedenou na eshopu, pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o „mimořádnou slevu“ nebo „akce“. 

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. V případě osobního odběru je za místo doručení považována adresa provozovny vybrané prodejny.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.

 

4. Dodací lhůty

Dodací lhůta záleží na dostupnosti zboží, která je uvedena u každé položky. Tato dodací lhůta se může změnit z důvodu dodavatelských komplikací. Dalším kritériem je zvolený druh přepravy.

Lhůty:

V případě, že je objednané zboží skladem a objednávka byla námi potvrzena do 11.00 hodiny (obdržíte email s potvrzeným termínem dodání druhý den), bude ještě tentýž den balík připraven k odeslání. Česká pošta i expresní služba Geis doručují zboží do 24 hodin od našeho předání přepravci (pozn. v období duben až srpen bohužel nedokážeme garantovat odeslání tentýž den, důvodem jsou kapacitní možnosti expedice, děkujeme za pochopení).

Pokud není některé zboží skladem, dodací lhůta vám bude sdělena v emailu o upřesnění dodání zboží. Během této lhůty není kupující oprávněn objednávku zrušit. V případě, že Vámi objednané zboží nemůžeme dodat z důvodů vyprodání zásob, budete o této skutečnosti obratem informováni pracovníky zákaznického centra a Vaše objednávka bude po dohodě stornována nebo aktualizována. 

Pokud bude objednávka zadána v den pracovního volna, budeme se jejímu potvrzení a vyřízení věnovat neprodleně následující pracovní den.

Volba způsobu platby za zboží je součástí objednávkového formuláře. Prodávající Best Cycle s.r.o  si ponechává možnost požadovat po kupujícím uhrazení zálohy na objednané zboží až do výše 100% kupní ceny. 

 

5. Způsob platby a doručení zboží

1) Balík Do ruky s dobírkou

odeslání zboží balíkem Do ruky České pošty s doručením do 24 hodin, s dopoledním rozvozem po celé ČR, s uhrazením kupní ceny dobírkou u řidiče.

Náklady na poštovné jsou u zboží do 5.000 Kč celkem 120 Kč a doběrečné 30 Kč. Při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek 

2) Balík Do ruky s platbou převodem

odeslání zboží balíkem Do ruky České pošty s doručením do 24 hodin, s dopoledním rozvozem po celé ČR, s platbou provedenou bankovním převodem před odesláním.

Náklady na poštovné u zboží do 5.000 Kč jsou 120 Kč . Při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek. 

Pro platbu převodem - společně s potvrzením přijetí objednávky obdržíte zálohovou fakturu, na jejímž základě provedete platbu bankovním převodem. K expedici zásilky dojde po připsání platby na náš účet 115-4239880247/0100 vedený u KB, jako VS slouží číslo objednávky nebo číslo zálohové faktury.

Zákazníky upozorňujeme, že doba převodu peněz mezi bankami může trvat i 48 hodin.

3) Balík Do ruky s platbou kartou předem

odeslání zboží balíkem Do ruky České pošty s doručením do 24 hodin, s dopoledním rozvozem po celé ČR, s platbou při objednání na e-shopu.

Náklady na poštovné u zboží do 5.000 Kč jsou 120 Kč. Při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek.

4) Expresní balík zaslaný službou Geis s dobírkou

odeslání zboží balíkem expresní přepravní službou Geis s doručením do 24 hodin, s rozvozem od 8:00 do 18:00.

Náklady na zaslání u zboží do 5.000,- Kč jsou 120 Kč a doběrečné 30 Kč. Při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek. Platba platební kartou u řidiče není možná. 

5) Expresní balík zaslaný službou Geis a platba bankovním převodem

odeslání zboží balíkem expresní přepravní službou Geis s doručením do 24 hodin, s s rozvozem od 8:00 do 18:00.

Náklady na zaslání u zboží do 5.000 Kč jsou 120Kč + 30 Kč, při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek.

Pro platbu převodem - společně s potvrzením přijetí objednávky obdržíte zálohovou fakturu, na jejímž základě provedete platbu bankovním převodem. K expedici zásilky dojde po připsání platby na náš účet 115-4239880247/0100 vedený u KB, jako VS slouží číslo objednávky nebo číslo zálohové faktury.

 

6) Expresní balík zaslaný službou Geis a platba kartou předem

odeslání zboží balíkem expresní přepravní službou Geis s doručením do 24 hodin, s s rozvozem od 8:00 do 18:00.

Náklady na zaslání u zboží do 5.000 Kč jsou 120 Kč,  při nákupu přes 5.000 Kč není účtován žádný poplatek.

7) Osobní odběr

vyzvednutí objednaného zboží na prodejně Best Cycle s.r.o., Krále Jana 276, 583 01 Chotěboř.

Preferujeme platbu v hotovosti, děkujeme za pochopení. Prodejna je vybavena terminálem pro platbu kartou nebo je možné zaplatit kartou už při zadávání objednávky na eshopu.

Zboží bude možné vyzvednout přímo na provozovně až na základě výzvy k vyzvednutí zaslané sms, případně sdělené telefonicky pracovníkem prodejny. Zboží je nutné vyzvednout do 5 dnů od oznámení. Na základě osobní domluvy lze lhůtu pro vyzvednutí prodloužit. 

8) Nákup na splátky 

Každý nákup na splátky je vždy řešen individuálně prostřednictvím našeho úvěrového specialisty.

9) B2B 

u B2B objednávek je poštovné ve výši 120,- Kč účtováno vždy bez ohledu na hodnotu objednávky.

 

6. Registrace a dosažené slevy

STÁLÁ SLEVA ZA ZÁKAZNICKOU VĚRNOST

V našem internetovém obchodě lze nakupovat dvěma způsoby:

bez registrace - pouze stačí vyplnit objednávkový formulář a odeslat objednávku. Pak ale přicházíte o nárok na slevy a zákaznické bonusy. Výhodnější je nakupovat... 

jako registrovaný zákazník - svou registraci provedete sami pomocí registračního formuláře. Registrovaní zákazníci mají svůj profil, ve kterém vidí všechny své objednávky a faktury, dosaženou slevovou skupinu. 

PRAVIDLA PRO PŘIZNÁNÍ SLEVY

Základním pravidlem je, že se sleva zobrazuje pouze po přihlášení a je uvedena přímo na položce, tj. na položce je automaticky nižší cena než před přihlášením. 

Jednotlivé nákupy se v našem systému sčítají. 

Hranice pro přiznání zákaznické slevy PREMIUM je nákup či součet nákupů vyšších než 10.000 Kč vč. DPH. 

Doporučujeme proto pro všechny objednávky, i ty s osobním vyzvednutím, využívat eshop a vždy se přihlásit.
Zboží budete mít již připravené na prodejně vč. vaší slevy. Dodatečné řešení výše slevy např.na prodejně nebo zanešení objednávky do systému není možné.
Pokud potřebujete jakékoliv informace ohledně dosažené slevy nebo změny registračních údajů, přihlašte se prosím do vašeho profilu, kde je vše uvedeno.
Sleva Premium (také student) se dále nesčítá s žádnými akčními slevami (akce 7 % atp.).

 

7. Záruka na zboží a reklamační řád

Na veškeré zboží prodávané na www.bestcycle.cz je poskytována záruka o minimální délce 24 měsíců. Na některé komponenty se vztahují speciální záruční podmínky, které jsou pro tento případ uvedeny u popisu zboží na našich webových stránkách. Podmínky délky záruky jsou také uvedeny na dokladu o prodeji.
Během této dvouleté záruční doby má kupující nárok na možnost uplatnění reklamace na zboží pro jeho závady. Závady zjištěné do 14 dní po obdržení zásilky se řídí jinými ustanoveními.
Veškerý záruční a po záruční servis je zajištěn u naší firmy nebo u výhradního zastoupení výrobce v ČR.

POSTUP PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE, REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Všeobecná ustanovení

Veškeré reklamace, reklamační řád, jenž určuje postup kupujícího, se řídí aktuální právní úpravou, zejm. předpisy Novým občanským zákoníkem 89/2012 Sb. a zákonem 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele. 

Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího, což kupující musí doložit řádně vyplněným dokladem o koupi nebo jeho číslem. Reklamaci zboží může uplatnit pouze proti prodávajícímu Best Cycle s.r.o 

II. Práva a povinnosti prodávajícího Best Cycle s.r.o  v reklamačním řízení

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. 

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající Best Cycle s.r.o  se musí snažit o co nejrychlejší vyřízení reklamace. 

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží. 

Vada, která vznikla neodbornou montáží nemůže být uznána. 

Prosíme o přiložení vyplněného reklamačního protokolu, který je ke stažení zde.

Odpovědnost prodávajícího Best Cycle s.r.o  se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím. 

Neoznámené zásilky na dobírku nebudou přijaty.

III. Práva a povinnosti kupujícího vůči prodávajícímu Best Cycle s.r.o  v reklamačním řízení

V případě, že prodávající neopraví nebo nevymění reklamované zboží ve lhůtě jednoho kalendářního měsíce - 30 dní (nárok vznikne při nedodržení lhůty, která je o jeden den vyšší, než datum přijetí reklamace v předchozím měsíci), má kupující nárok na nový výrobek nebo vrácení celé kupní ceny. Tuto volbu je kupující povinen oznámit při předání reklamace. Bez této informace bude vždy výrobek vyměněn za nový. 

V případě neuznané reklamace je účtován manipulační poplatek ve výši nákladů na lokalizování závady a odeslání zboží na posouzení k výrobci, poštovné a balné na zaslání zpět zákazníkovi. 

Kupující je oprávněn vyžadovat opravu zboží také u zástupce výrobce v ČR, zavazuje-li zástupce k tomuto smlouva s výrobcem 

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v zákonem stanovených případech a za splnění dalších podmínek uvedené v pramenech tohoto reklamačního řádu. 

Kupující je povinen informovat prodávajícího Best Cycle s.r.o  na email bestcyclecz@gmail.com, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá. 

V případě uznané reklamace má kupující nárok na úhradu poštovného ve výši nejnižšího poštovného z nabídky eshopu.

V případě nesouhlasu s výsledkem reklamačního řízení, je zákazník oprávněn podat návrh na prošetření reklamace na orgán ČOI, který slouží jako mezistupeň před soudním řízením.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 57/15, 120 00, Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa http://coi.cz.

Kupující je povinen upozornit přepravní společnost při převzetí zásilky, že je poškozen obal zásilky a zásilku převzít tzv. s výhradou. Pokud je obsah zásilky poškozen, je kupující - zákazník povinen nejpozději do 48 hodin kontaktovat přepravní společnost a žádat zahájení reklamačního řízení. Pokud bude kupující uplatňovat reklamaci poškozené zásilky u prodávajícího, bude tato reklamace odmítnuta.

IV. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je součástí obchodních podmínek prodávajícího Best Cycle s.r.o. 

Tento reklamační řád se netýká situací, kdy zákazník převezme poškozenou zásilku od přepravní společnosti. Pokud je zásilka se zbožím poškozená, je nutno nejpozději do druhého dne kontaktovat přepravní společnost a zahájit reklamační řízení s přepravní společností. Prosíme také o emailovou kopii směrem k nám, abychom měli přehled o kvalitě práce přepravních společností.

Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2018.

 

8. Odstoupení od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) bez udání důvodů, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní, musí prodávajícímu vrátit veškerá plnění, která na základě kupní smlouvy získal. Pokud již toto není možné, bere kupující na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (záruční list, manuál, obal apod.), vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu v souladu s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nárok na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží případně s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu těchto nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Teoreticky mohou tyto náklady dosáhnout i plné kupní ceny zboží.

V případě, že prodávající nepředal kupujícímu informace, které je povinen sdělit podle ustanovení § 1820 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, může kupující od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl kupující poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy kupující poučení obdržel.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu předá nebo zašle ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

V případě odstoupení od smlouvy je nutné uplatňovat nárok na vrácení zboží pouze u toho právního subjektu (společnosti Best Cycle s.r.o.), u kterého bylo zboží dle prodejních dokladů zakoupeno.

Do 14 dnů od odstoupení je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
Do zásilky prosím přiložte vyplněný protokol o zpětném vrácení zboží, který naleznete zde.
Náklady na další, či opakované zasílání vyměněného zboží nese spotřebitel nezávisle na hodnotě zaslaného zboží či předchozí objednávky. Náklady jsou 99,- Kč.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14ti dnů od chvíle, kdy mu bylo doručeno odstoupení od smlouvy vč. vráceného zboží, a to převodem na bankovní účet kupujícího. Prodávající není povinen vrátit peníze kupujícímu dřív, než mu je vrácené zboží předáno. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. V případě vrácení nákladů na přepravu hradíme max. do výšky nejnižšího přepravného z nabídky eshopu.

Právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nemá spotřebitel v případě smluv: 

o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, 

o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, 

o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, 

o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, 

o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost, to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných dílů, 

o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, 

o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, 

o dodávce novin, periodik nebo časopisů, 

o dodání digitálního obsahu pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Dále kupující nemá nárok na odstoupení od smlouvy v případě nákupu zboží na kamenné prodejně (a to i v případě online objednávky s vyzvednutím zboží na prodejně prodávajícího). Kupující má v tomto případě dostatečný prostor pro kontrolu kupovaného zboží.

 

9. Právní doložka

I. Všeobecná ustanovení

Obchodní podmínky uveřejněné na www.bestcycle.cz jsou v souladu se stávající platnou právní úpravou. Prameny právní úpravy jsou dostatečně uvedeny. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se s nimi dostatečně seznámil a nemá k nim výhrad. Tyto obchodní podmínky mají přednost před dispozitivní právní úpravou. Pokud není něco upraveno v našich obchodních podmínkách, je jedním z pramenů NOZ v platném znění.

Náklady na použití prostředků komunikace na dálku nese spotřebitel.

Informace a popisky u položek v katalogu jsou vytvářeny ze zdrojů dodaných dovozci. Firma Best Cycle s.r.o. nenese v žádném případě odpovědnost za jejich technickou a věcnou nepřesnost.

Dále naše firma nenese žádnou odpovědnost za škodu způsobenou nepřesným poskytnutím informace týkající se výrobků. Nabídka zboží za uvedené ceny je závazná do té doby, pokud není na webových stránkách obchodu Best Cycle s.r.o. uvedena nabídka a cena jiná. V kategorii slevy jsou uvedeny zlevněné položky, nabídka trvá vždy pouze do vyprodání zásob ze skladu.
V kategorii výprodej jsou uvedeny zlevněné položky, nabídka trvá vždy pouze do vyprodání zásob ze skladu
Obrázky na internetových stránkách mají pouze ilustrační charakter, rozhodující je popis a název produktu.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost Best Cycle s.r.o. je registrovaným správcem osobních údajů, veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a zkvalitnění nabízených služeb. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost Best Cycle s.r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Stanete-li se zákazníkem internetového obchodu prodávajícího, dáváte již při registraci souhlas s tím, že údaje o vás budou zařazeny do databáze S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů, jak je uvedeno výše.

II. Copyright

Webové stránky, jejich jakákoli část, obrázky produktů, technické popisy, design webových stránek, grafické rozvržení systému, takto vyhotovené obchodní podmínky a obsah všech domén prodávajícího jsou naším duševním vlastnictvím a nesmí být bez našeho souhlasu žádným způsobem zkopírována nebo jinak využita. 
V případě porušení této právní doložky se vystavujete nebezpečí dle 121/2000 Sb.

III. Ostatní ujednání

Spotřebitelem respektive kupujícím se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Tato služba se vztahuje pouze na území České a Slovenské republiky.
Best Cycle s.r.o. nezodpovídá za problémy vzniklé nesprávným používáním v rozporu s dodacími, platebními podmínkami a reklamačním řádem.

IV. Cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Jako cookie(anglicky koláček, oplatka, sušenka) se v protokolu označuje malé množství dat, která servery pošlou prohlížeči. Ten je uloží na počítači uživatele. 
Při každé další návštěvě stránek pak prohlížeč tato data posílá zpět serveru. Cookies běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů, ukládá se do nich obsah „nákupního košíku“ v elektronických obchodech, uživatelské předvolby apod.
Technicky jde o sérii kódů, podle kterých prohlížeč shromažďuje a následně odesílá informace o našem chování zpět na příslušný server. 
Cookies obsahují informaci o tom, jak dlouho je má prohlížeč uchovávat (od jednorázových až po několikaleté). 
Cookies nejsou přímo vázány na naše jméno ani e-mailovou adresu, často ale obsahují naše přihlašovací údaje do systému. Jsou společné pro jednu instalaci prohlížeče. Cookies nejsou nijak zabezpečeny a to včetně shromážděných údajů.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2018